Ilse op reis. Deel 2 - Reisverslag uit Nibbixwoud, Nederland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu Ilse op reis. Deel 2 - Reisverslag uit Nibbixwoud, Nederland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu

Ilse op reis. Deel 2

Blijf op de hoogte en volg Ilse

03 November 2013 | Nederland, Nibbixwoud

Daar gaan we weer! Twee jaar geleden lag ik in mijn bedje in Christchurch Nieuw Zeeland mijn eerste verslag te typen. Nu, twee jaar later, heb ik net mijn laatste visite uitgezwaaid en ben ik me aan het klaar maken voor het volgende avontuur.
Het plan is: er is geen plan! In grote lijnen wil ik het volgende gaan doen. Ik vlieg morgen ochtend naar Melbourne, Australië. Daar wil ik een huisje zoeken, werk zoeken om mezelf te onderhouden, trips maken en genieten. Daarna wil ik nog +/- twee maanden backpacken door Azië, waar ik ga aansluiten bij twee vriendinnen die dit ook gaan doen. Alles wat daar tussen in gebeurd is een verrassing en een super groot avontuur.
In Melbourne zal ik de eerste twee nachten in een hotel vertoeven, verder nog geen concrete plannen. Gelukkig heb ik aan mijn reis naar Nieuw Zeeland wat contacten over gehouden, want een vriend van een vriend van mij uit Nieuw Zeeland(ja dat is duidelijk) woont in Melbourne sinds drie maanden. Hij helpt mij met mijn vragen en heeft me gegarandeerd dat ik een leuke tijd tegenmoet ga daar in Australië. (daar ga je dan maar vanuit:) Hij zegt no worries, i'll take care of you. Hoe dat er gaat uit zien is de volgende vraag, maar ik ben al lang blij dat ik enig contact heb daar in het verre Australië!

Ik zal dit keer geen laptop mee nemen i.v.m. het backpacken, maar gelukkig kan ik via mijn telefoon op de hoogte blijven van jullie, en jullie van mij.

Iedereen bedankt voor de leuke afgelopen maand. Een super leuk afscheid gehad van mijn JoMeGiNi tijd met het oktoberfeest, weekend weg met de fam., een hele week van uit eten en afscheidsfeestjes, dit blijkt toch allemaal maar weer wat een mooie dingen ik heb om naar uit te kijken als ik terug kom. Maar voor nu! Genieten en niet te veel plannen!
Bedankt voor de leuke kaartjes en berichtjes en ik hou jullie op de hoogte!
X Ilse

  • 03 November 2013 - 19:23

    Nicole:

    Stoer wijf!

  • 03 November 2013 - 19:30

    Mieke:

    Mooi bericht om mee te beginnen mop! Heel veel plezier met je reis! We houden

    ontact!! Liefs Mieke

  • 03 November 2013 - 19:32

    Ilse Bot:

    een goede reis voor morgen en heel veel plezier voor dit avontuur.
    natuurlijk gaan we je missen, maar we gaan ook genieten van je verhalen.
    morgen brengen we je naar schiphol en dan gaat het gebeuren.
    veel liefs van pa en ma

  • 03 November 2013 - 19:59

    Joy:

    Joehoeeee Here you go again!!
    Ik zie je morgen op Schiphol, lekker op tijd ;)
    Xxxx

  • 04 November 2013 - 00:01

    Saskia Roukema:

    Hoi Ilse, Veel plezier met je reis deel 2. Mocht je in Singapore landen dan hoor ik het graag. Er staat hier een bed voor je klaar dan.
    Groetjes Saskia

  • 04 November 2013 - 10:00

    Margreet En Gerard:

    Ilse, goede reis en we reizen in gedachten met je mee naar een prachtig continent.

  • 04 November 2013 - 18:11

    Iris, Hans En Carla:

    Lieve Ilse,

    We wensen je heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.

    Liefs van ons.

  • 04 November 2013 - 18:11

    Iris, Hans En Carla:

    Lieve Ilse,

    We wensen je heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld.

    Liefs van ons.

  • 04 November 2013 - 18:20

    Vera:

    hoi Ilse, heb de hele dag aan je gedacht en ons plaatje op de radio heb ik ook al gehoord.
    een hele fijne en goede reis en ik wacht op je mooie reis verslagen .
    xxxx

  • 04 November 2013 - 23:17

    Gaby:

    Gek om nu niet meer synchroon te lopen met onze verhalen uit Nieuw-Zeeland. Maar zeker dat ik je op deze pagina weer ga stalken. Kijk al uit naar je eerste verhaal en hoop dat je in een warm bad terecht komt daar in het mooie Australië. X

  • 09 December 2013 - 10:50

    Micky:

    He isle,

    Wat leuk dat je weer op pad gaat en dit Keer nog wel naar Australië !
    Ik lees graag je verslagen en je avonturen want zo beleef ik mijn reis ook weer een beetje opnieuw!
    Voor mij ist ook alweer 2 jaar geleden dat ik daar in christchurch nou tegenkwam weetje nog?!
    Ik wens je dus heel veel plezier en als je nog tips moet hebben over Aussie of Azië dan mag je altijd vragen! Ik help je graag zoals jij mij toen geholpen hebt'
    Heel veel plezier geniet ervan en no worries!

    Cherry mate!
    Mick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ilse

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 38114

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 18 Mei 2014

Australië & Azië

01 November 2011 - 14 Maart 2012

Stage Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: