Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu Wat gaat de tijd toch snel! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu

Wat gaat de tijd toch snel!

Door: ilsebot

Blijf op de hoogte en volg Ilse

06 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hoi Allemaal,

Hier waarschijnlijk het allerlaatste verslag dat jullie gaan lezen over deze reis. Ik kan me amper nog beseffen dat ik hier in Nieuw Zeeland zit. Gewoon op dat vliegtuig gestapt en hier een leventje opgebouwd. Leuke mensen ontmoet, gewerkt, gesport. En nu moet ik alweer gaan beseffen dat ik volgende week rond deze tijd alweer in het vliegtuig zit. Heel appart om dat te beseffen.

De afgelopen week zijn weer erg leuk geweest. Het was alleen afgelopen week even warm als nu in Nederland dus dat is wel erg jammer! Maar gelukkig heb ik nog een kans op een goede zomer!

Een paar weken geleden is hier een Nederlandse jongen langsgekomen die al vanaf juni aan het reizen is door Aurstralie. Hij was nu een aantal weken door NZ aan het reizen en dus kwam hij mij even bezoeken.

Het werk is eindelijk druk. ik ben deze week bezig met het afronden van al mijn projecten. Leuk om eindelijk veel te doen hebben en de resultaten van mijn onderzoeken te zien. Verder ben ik een aantal bij een after school programme gaan helpen. Dit zijn kinderen die na school op school blijven waar wij dan mee sporten, knutselen, bakken etc.

Afgelopen weekend was Gaby weer in town en zijn we samen naar een beerfetival in Christchurch geweest. Dit was een fetival met muziek en allerlei soorten bier en eten dat je kon proeven. We hadden erg veel gelukg met het weer want het was super zonnig! Eindelijk een beetje zomer gevoel. Afgelopen weekend ben ik met Wanda naar Auckalnd geweest voor 4 dagen. We zijn eerst naar een All Whites game geweest. Dit is het Nieuw Zeelandse voetbalteam. Super gelachen en volop mee gezongen met de Nieuw zeelandse liedjes. We hebben de dagen doorgebracht met winkelen, eten, uitgaan en de toerist uithangen. Hartikke leuk gehad en leuk om eindelijk een in een 'echte' stad te zijn.

De komende week is aardig druk. Heb zojuist mijn laatste voetbal wedstrijd gespeeld en we waren het dichtsbij winnen van alle games. Only 5-3 was het dus we hebben het goed gedaan. Vrijdag vertekken we voor het weekend naar de west coast. Daar is het wild food festival op zaterdag. Dit is een festifal waar je allerlei rare dingen kunnen eten. Zoals krekels, schropioenen etc. Ben zeer benieuwd. Vandaag ben ik uitgenodigd door collega's om zondag mee te gaan waterskien. Dit is gelukkig op de route terug van het festival dus Gaby en ik zullen daar gelijk heen gaan. Dan maandag laatste gesprek met mijn begeleider. Maandag avond afscheids diner met flatmaten en dinsdag ochtend ontbijten met collega's. Dan is het gewoon alweer tijd om naar het vliegveld te gaan. Ik moet zeggen, had het niet erg gevonden als deze periode nog een maand of twee anger had geduurd. Maar goed aan al het goede komt een einde!!

Als ik naar huis ga staat namelijk het volgende avontuur voor de deur. Wanda heeft in Amsterdam gewoond en heeft daar nog steeds een huisje met niemand erin. Ik heb aangeboden daar te willen gaan wonen tot zij terug komt. Ze komt 29 juli terug dus komende zomer zal ik in Amsterdam wonen!

Leuke dingen in het vooruitzicht weer, maar weer afscheid nemen helaas en daar hou ik niet van!!
Tot volgende week(wow dat klinkt snel he)

  • 06 Maart 2012 - 09:51

    Jolanda:

    ja meid de tijd gaat snel. Maar dit kunnen ze niet meer van je afpakken. Geniet nog lekker van je laatste week. gr van ons

  • 06 Maart 2012 - 12:12

    Alice Knol:

    Hoi Ilse geniet nog van je laatste week en tot volgende week woensdag

  • 06 Maart 2012 - 13:39

    De Stammetjes:

    Hoi Ilse, zeker voor jou is het omgevlogen.
    Geniet nog van je laatste week en we horen weer als je thuis bent.
    Groetjes uit Wognum

  • 06 Maart 2012 - 17:08

    Vera:

    hoi Ilse, ja het is omgevlogen en het zal moeilijk wezen om afscheid te nemen van al die mensen en het land .
    Maar er komt alweer een nieuwe uitdaging voor je zo te lezen .
    Niet Nieuw-Zeeland maar Amsterdam
    ook leuk toch!
    Nou meid ik zie je gauw en geniet nog de laatste week.gr Vera

  • 06 Maart 2012 - 21:31

    Barbara:

    Hoi Ilse,
    Nog net even je verhaal gelezen! Leuke foto's er ook weer bij.
    Meid, geniet nog lekker van je laatste drukke week.
    De tijd vliegt als je het naar je zin hebt! tot gauw, groetjes Barbara

  • 07 Maart 2012 - 10:10

    Antoon En Ank:

    geniet nog ffffffffff. en de tamtam in nibbik gaat snel dus we horen wel als je weer op het dorp bent. [voor even]

  • 07 Maart 2012 - 12:46

    Joke:

    Dit is toch niet normaal zo snel het gaat.
    Zo zien je ouders er naar uit om naar je toe te gaan, en hebben dit allang weer achter de rug. En nu jij alweer terug naar nederland. Nou meid, je bent weer meer als welkom want je word echt wel gemist hier hoor ik om me heen. Nog veel plezier en succes met afscheid nemen daar. Gr. Joke.

  • 08 Maart 2012 - 06:40

    Tessa:

    Hoi Ilse,
    Nog even lekker genieten van je laatste week! Veel plezier en tot volgende week, we hebben je op leuke, de meest active, spelletjes ingedeeld ;-)! X

  • 08 Maart 2012 - 06:40

    Tessa:

    Hoi Ilse,
    Nog even lekker genieten van je laatste week! Veel plezier en tot volgende week, we hebben je op leuke, de meest active, spelletjes ingedeeld ;-)! X

  • 08 Maart 2012 - 07:56

    Sharon:

    Heeey ils..
    Weer een gaaf verslag!
    Ik had je ook nog een mailtje gestuurd;)
    Volgende week ben je alweer terug.. wat vliegt de tijd toch voorbij!!
    Geniet nog ff de laatste week.. en eetse zaterdag! haha
    Xxx

  • 08 Maart 2012 - 08:40

    Mandy:

    Chick!

    Jeetje, wat gaat dat allemaal snel zeg..
    Maar wel weer een leuk vooruitzicht;)
    Enne.. als je terug bent volgende week snel afspreken (je zal het druk hebben), maar ik wil toch even je verhalen horen!;)

    Geniet er nog even van.

    Kusje

  • 08 Maart 2012 - 10:53

    Rowena:

    Hoi Ilse,
    Erg leuk om je blog te lezen. Zag het via FB. Wat een avontuur zeg, erg leuk natuurlijk om dat allemaal mee te maken. Geniet er nog ff van.
    Groetjes van je "oud collega" Rowena.

  • 09 Maart 2012 - 17:50

    Oma:

    Hoy Lieverd.
    We zagen er wel tegen op dat je zo ver ging ,maar we zijn blij dat je het zo leuk en gezellig hebt.
    tot ziens.
    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Ilse

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 930
Totaal aantal bezoekers 38128

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 18 Mei 2014

Australië & Azië

01 November 2011 - 14 Maart 2012

Stage Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: