Just an other day at the office - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu Just an other day at the office - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu

Just an other day at the office

Door: ilsebot

Blijf op de hoogte en volg Ilse

10 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Goedendag!

Na het uitzwaaien van pa en ma is er niet heel veel spannends meer gebeurd aan de andere kant van de wereld. Ik heb gewerkt bij holiday programma. Dat is een soort jomegini kamp maar dan gaan de kinderen in de avond naar huis. Erg vermoeiend om na 4 weken reizen een hele week met kinderen te werken. Maar wel leuk natuurlijk.

Het weer is helemaal niet meer zo lekker hier. Ik weet dat ik niet moet zeuren vergelijking bij de gemiddelde -10 bij jullie, maar ik had toch meer verwacht van een zomer in Nieuw Zeeland. Het schijnt de slechtste zomer te zijn in 20 jaar en ik heb de mazzel om dat mee te mogen maken!

Verder heb ik het gevoel dat ik aan het afronden ben. Het is nog 4,5 week eigenlijk harstikke lang, maar het lijkt nog maar zo kort. Op mijn stage is het nog steeds rustig maar wel gezellig. Ik doe lekker iedere dag rustig aan mijn ding en de dagen gaan rustig voorbij. Hier en daar voetbal, tennis en ik speel sins kort ook touch. Dat is een vorm van rugby waar je ipv tackeld aantikt. Ik ga voor mijn laatste 3 weken ook nog basketball spelen dus dat is allemaal erg leuk.

Hier er daar een feestje in de weekenden en verder gebeurd er niet heel veel meer. Wanda heeft me uitgenodigd om 29feb naar Auckland te gaan naar een all whites game. Dat is het Nieuw Zeelandse voetbalteam dat met de worldcup geen een wedstrijd verloren heeft. Dat heb ik ondertussen al erg vaak gehoord, maar niemand zegt dat ze ook geeneen wedstrijd gewonnen hebben. Alles gelijk gespeeld dus.

Het is wel grappig om te zien hoe trots iedereen is op een kiwi te zijn.

Maar goed naar Auckland dus, we stappen weer het vliegtuig in en blijven dan 3 dagen in Auckland om de toerist uit te hangen, ben benieuwd! En dan is het al gewoon weer bijna tijd om naar huis te gaan.. Vandaag mijn eerste skype gesprek gehad met mijn coach van school. Dan besef je toch weer dat de realiteit er weer aan komt. Wat zijn je doelen, wat wil je bereiken etc etc.

Nog even genieten dus in het relaxte Nieuw Zeeland!

Ik ben ook nog naar een cricket wedstrijd gegaan. Meestal is het op zondag lekker in de zon in het gras een biertje doen en cricket kijken, maar dit keer was het koud en erg saai. Maar goed dan hebben we ook maar weer meegemaakt!

Hopelijk wordt het voor beide partijen beter weer, succes in jullie iglo's! Tot snel

  • 10 Februari 2012 - 09:14

    Ingrid:

    Hé schat
    Het kan ook niet altijd feest zijn, soms moet er ook gewerkt worden.
    Veel plezier in het "drukke"Auckland.Wat hebben we het leuk gehad hé.Hoe gaat het met je handbalclinic? xxx

  • 10 Februari 2012 - 09:23

    Joke Groot:

    Haai Ilse.
    Grote mooie verhalen van je moeder gehoord tijdens onze wandeling.
    Ze hadden erg genoten en waren weer zo blij om je weer in de armen te nemen. Ja ,wat gaat het snel zeg met je verblijf daar. Geniet er nog maar lekker van. Groetjes uit een winters Nibbik. Joke.

  • 10 Februari 2012 - 14:14

    Alice Knol:

    Hoi ilse
    geniet nog ff lekker van je laatste paar weekjes en dan weer lekker naar huis ik ken hier iemand die daar héél blij van zal worden. veel plezier nog dikke kus alice

  • 10 Februari 2012 - 14:31

    Vera:

    hoi Ilse, hier even een berichtje uit het zonnige maar KOUUUUUUDE Volendam.Jammer dat je daar geen hittegolf meemaak maar misschien weer in Nederland.Ja meid nog een maandje dan zie ik je weer , geniet er nog van .gr en kusjes Vera

  • 11 Februari 2012 - 21:47

    De Stammetjes:

    Hoi Ilse,hier een berichtje uit wognum.
    Jij niet in bikini, wij ook niet.
    Iedere dag {al een week} schaatsen, dus wij maken ook leuke dingen mee.
    Hopen voor jou iets mooier weer, en we zien je alweer gauw.Geniet er nog van. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Ilse

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 38118

Voorgaande reizen:

04 November 2013 - 18 Mei 2014

Australië & Azië

01 November 2011 - 14 Maart 2012

Stage Nieuw Zeeland!

Landen bezocht: