Botjes aan de andere kant van de wereld - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu Botjes aan de andere kant van de wereld - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ilse Bot - WaarBenJij.nu

Botjes aan de andere kant van de wereld

Door: ilsebot

Blijf op de hoogte en volg Ilse

09 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Daar zijn we dan. Na twee vermoeiende dagen konden we vanmiddag 8 jan om 4 uur eindelijk Ilse weer even omhelzen. Op Dubai bleken we 10 uur te moeten wachten en het was veel te druk om te slapen in een stoel.Zondag 10 uur Dubai tijd vertrok het vliegtuig weer, de jumbo Airbus. Eerst wat eten en toen een paar uurtjes slapen. Raar hoor om Ilse daar te zien staan. Met de auto haalde ze ons op. Links rijden moet toch wel wennen, maar dat gaat haar goed af. En ze is een goede reisleider weet heel wat te vertellen over de stad. Eerst even opfrissen en daarna een rondrit maken. En nou zien we het dus zelf, dat is toch heel wat anders dan een foto, maar het is een spookstad. Onvoorstelbaar wat in niet eens één minuut allemaal verwoest is in de aarbeving van February vorig jaar. Daarna lekker samen eten, buiten op het terras, het was heerlijk weer. Maarja ik (Ingrid) viel in slaap en Pa hield het ook al niet meer. Dus vroeg terug naar het hotel. Zodat we dinsdag vroeg samen kunnen ontbijten, nog even Ilse haar collega's ontmoeten en dan op reis!

We hebben er zin in en gaan genieten.

Peter en Ingrid

Ik ben ondertussen dus ook weer in Christchurch. Alle aftershocks die zijn geweest heb ik daardoor gelukkig ontlopen.Afgelopen twee weken heb ik namelijk ook al een prachtige reis gemaakt. Tweede kerstdag vroeg vertrokken om naar een festifal te gaan op het noordereiland. Daar met een ander Nederlandsmeisje Gaby afgesproken en lekker het nieuwe jaar in gefeest. Het weer was niet helemaal om over naar huis te schrijven, al helemaal niet in onze veel te kleine en natte tent. Maar we hebben genoten! De camping lag aan het strand dus lekker een paar dagen liggen bakken. Na het festival hebben we onze huurauto opgehaald en begonnen aan onze rit over het noordereiland van 6 dagen. Onder het genot van Nick en Simon, Paul de leeuw en veel andere goede meezingers hebben we een geweldige reis samen gehad. We hebben gewandeld, gezwommen, op het strand gelegen en heel erg genoten!! Dit keer een kort berichtje maar ik hoop dat jullie weer kunnen genieten van de foto's. Nu naar bed om morgen weer te beginnen aan het nieuwe avondtuur!
Tot over twee weken.

Ilse

• 09 Januari 2012 - 09:02

Jolanda:

Hé lui, dat was niet zo maar wat zeg.
    10 uur wachten in dubai, mijn hemel.
    Maar jullie zijn er.
    Veel plezier jullie samen en ik hoop dat jullie af en toe wat schrijven op deze site.
    Geniet er lekker van.
    gr Jolanda

• 09 Januari 2012 - 09:57

Mandy Zijlstra:

Lieve Ils,

Wat leuk allemaal zeg;)
    Zie dat je erg aan het genieten bent en wat leuk dat je ouders langs kwamen.
    Ik ga je zo ff een mail sturen..

xxxx

• 09 Januari 2012 - 10:58

Margreet:

Hoi Ingrid en Peter,
    En lekker geslapen vannacht, na zo'n vermoeiende reis?
    Heel veel plezier daar. En we lezen jullie belevenissen graag (als je er tijd voor hebt) anders horen we het later wel weer.
    En Ilse, zo te zien op de foto's heb jij het hééél erg naar je zin. Prachtig.
    Geniet de komen weken samen met je ouders.
    groetjes, ook van Gerard

• 09 Januari 2012 - 16:41

Joy:

Hahaha ik zie Ingrid al helemaal zitten met haar ogen dicht op het terras ;)

• 09 Januari 2012 - 17:23

Vera:

Hoi Ilse ,Peter en Ingrid toch wel raar om nu ook zo met jullie te mailen !
    maar ben blij om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen na 2 lange dagen.
    heeeeel veel plezier daar en geniet ervan .
    En Ilse wat maak jij toch veel mooie dingen mee je foto`s zijn weer prachtig. gr Vera

• 09 Januari 2012 - 18:22

Koos En Lidwien:

je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben om je dochter "even" te bezoeken, maar dan heb je wel wat,
    ga er lekker van genieten met z'n drieen,we lezen het wel,
    groetjes Koos en Lidwien

• 09 Januari 2012 - 18:48

Alice Knol:

Hoi Botjes
    Lekker genieten he

• 09 Januari 2012 - 18:54

Tamara:

Hoi Ilse, Peter en Ingrid,
    prachtige foto's! Geniet van jullie reis en groetjes van ons

• 10 Januari 2012 - 16:02

De Stammetjes:

He familie Bot.
    Gelukkig goed aan gekomen
    Heel veel plezier samen, wij horen het weer.
    Groetjes uit wognum

• 10 Januari 2012 - 18:10

Antoon En Ank:

Ook even de groetjes van ons. We blijven jullie volgen. Geniet lekker van elkaar. doeg.

• 12 Januari 2012 - 17:50

Wim En Anja:

Hoi Botjes aan de andere kant van de wereld, wat een wereldreizigers!
    Jullie zijn gelukkig goed aangekomen. Heel veel plezier en hou ons op de hoogte.